فهرست کتابک به مناسبت روز جهانی هویج، ۱۵ فروردین

۴ آپریل برابر با ۱۵ فروردین «روز جهانی هویج» است. روز جهانی هویج روزی از سال است که دوستداران هویج در سراسر جهان قدردانی خود را از این سبزی مخروطی شکل منحصر به فرد نارنجی نشان می‌دهند.

هویج گیاهی است که می‌تواند در شرایط مختلف رشد کند و از معدود سبزیجاتی است که عمدتاً برای مصرف ریشه برداشت می‌شود. رنگ هویج سنتی نارنجی پررنگ با ته‌رنگ‌های زرد است، اما تنوع رنگ‌های مختلفی در سراسر جهان وجود دارد، از جمله بنفش، قرمز و زرد کم‌رنگ.

هویج قابلیت ماندگاری نسبتا طولانی مدت را در یخچال دارد و از جمله سبزیجاتی است که می‌توان آن را به صورت خام و تازه مصرف کرد. 

کتابک برای روز جهانی هویج کتاب‌های زیر را به شما معرفی می‌کند:

خواهری برای خرگوش کوچولو/ برای ۱ تا ۷ سال/ (معرفی کتاب خواهری برای خرگوش کوچولو/ خرید کتاب خواهری برای خرگوش کوچولو)

کتاب پارچه‌ای خرگوش‌ها و هویج‌ها/ برای ۳ تا ۵ سال/ (معرفی کتاب پارچه‌ای خرگوش‌ها و هویج‌ها/ خرید کتاب پارچه‌ای خرگوش‌ها و هویج‌ها)

یک عالمه هویج/ برای 5 تا 7 سال/ (معرفی کتاب یک عالمه هویج/ خرید کتاب یک عالمه هویج)

هویج کمتر، هویج بیشتر – مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی/ برای ۵ تا ۹ سال/ (معرفی کتاب هویج کمتر، هویج بیشتر – مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی/ خرید کتاب هویج کمتر، هویج بیشتر – مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی)

هویج پالتوپوش/ برای ۷ تا ۱۲ سال/ (معرفی کتاب هویج پالتوپوش/ خرید کتاب هویج پالتوپوش)

آب‌نبات چوبی آویزان و هویج‌های سرگردان/ برای ۹ تا ۱۲ سال/ برای ۱۲ سال به بالا/ (معرفی کتاب آب‌نبات چوبی آویزان و هویج‌های سرگردان/ خرید کتاب آب‌نبات چوبی آویزان و هویج‌های سرگردان)

هویج بستنی/ برای 12 سال به بالا/ (معرفی کتاب هویج بستنی/ خرید کتاب هویج بستنی)

پدیدآورندگان:
Submitted by editor69 on