فهرست کتابک به مناسبت روز بزرگداشت سعدی، 1 اردیبهشت

ابومحمّد مُشرف‌الدین مُصلِح بن عبدالله بن مشرّف (قرن هفتم هجری قمری) متخلص به سعدی، شاعر و نویسنده‌ی ایرانی است. اهل ادب به او لقب «استادِ سخن» و «شیخِ اجلّ» داده‌اند. او در نظامیه‌ی بغداد، که مهم‌ترین مرکز علم و دانش جهان اسلام در آن زمان به حساب می‌آمد تحصیل و پس از آن به مناطق مختلفی از جمله شام و حجاز سفر کرد. سپس سعدی به زادگاه خود شیراز برگشت و در آن‌جا اقامت گزید. آرامگاه وی در شیراز واقع شده که به سعدیه معروف است.


کتابک به مناسبت روز بزرگداشت سعدی کتاب‌های زیر را به شما معرفی می‌کند:

قصه های تصویری از گلستان (مجموعه ۶ جلدی)/ برای 7 تا 12 سال/ (معرفی کتاب قصه های تصویری از گلستان (مجموعه ۶ جلدی)/ خرید کتاب قصه های تصویری از گلستان (مجموعه ۶ جلدی))

قصه های تصویری از بوستان (مجموعه ۶ جلدی)/ برای 7 تا 12 سال/ (معرفی کتاب قصه های تصویری از بوستان (مجموعه ۶ جلدی)/ خرید کتاب قصه های تصویری از بوستان (مجموعه ۶ جلدی))

قصه‌های خوب برای بچه های خوب (قصه های گلستان و ملستان)/ برای 9 تا 12 سال (معرفی کتاب قصه‌های خوب برای بچه های خوب (قصه های گلستان و ملستان)/ خرید کتاب قصه‌های خوب برای بچه های خوب (قصه های گلستان و ملستان))

سی شعر سعدی – مجموعه سی شعر/ برای 12 سال به بالا/ (معرفی کتاب سی شعر سعدی – مجموعه سی شعر/ خرید کتاب سی شعر سعدی – مجموعه سی شعر)

برگزیده‌ی شعرهای سعدی/ برای 12 سال به بالا/ (معرفی کتاب برگزیده‌ی شعرهای سعدی/ خرید کتاب برگزیده‌ی شعرهای سعدی)

پدیدآورندگان:
Submitted by editor69 on